Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…За відсутності програм і методичних розробок з
планування та впровадження в практику шкільного навчання формування в учнів
навичок критичного оцінювання ресурсів Інтернету, пропонуємо для тих, хто бажає
цілеспрямовано, а не епізодично формувати такі навички, таку послідовність дій:
o
Визначення тем з навчальної програми, які є
придатними для формування таких навичок. Доречно це робити у предметах та
темах, де передбачені навчальні дослідження, де потрібні дані, яких немає в
підручниках. Саме в цих випадках учні звертаються за додатковою науковою
інформацією в Інтернет для підтвердження
чи спростування своїх гіпотез. Відповідатимуть таким цілям і питання, пов’язані
з соціальними проблемами, де потрібні свіжі, сучасні дані, як, наприклад, при
вивченні соціальних наук, громадянської освіти.
o Визначення міжпредметних
зв’язків, залучення вчителя іншого навчального предмету. Вчителі, які
викладають в одному класі, можуть об’єднати свої зусилля і скласти спільний план
по формуванню цих окремих спеціальних навичок. Це зекономить час, якого
вчителям-предметникам завжди не вистачає для виконання програм, і забезпечить
міжпредметні зв’язки, які демонструють учням єдність і неділимість світу,
спільні методи пізнання дійсності і наукового пояснення процесів та подій.
Добре, якщо такі уроки будуть
заплановані для учнів всієї школи і координуються навчальною частиною.
Умница!Вы лучшая!
ОтветитьУдалить