пятница, 17 января 2014 г.

Модуль 5 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…За відсутності програм і методичних розробок з планування та впровадження в практику шкільного навчання формування в учнів навичок критичного оцінювання ресурсів Інтернету, пропонуємо для тих, хто бажає цілеспрямовано, а не епізодично формувати такі навички, таку послідовність дій:
o    Визначення тем з навчальної програми, які є придатними для формування таких навичок. Доречно це робити у предметах та темах, де передбачені навчальні дослідження, де потрібні дані, яких немає в підручниках. Саме в цих випадках учні звертаються за додатковою науковою інформацією в Інтернет для  підтвердження чи спростування своїх гіпотез. Відповідатимуть таким цілям і питання, пов’язані з соціальними проблемами, де потрібні свіжі, сучасні дані, як, наприклад, при вивченні соціальних наук, громадянської освіти.
o     Визначення  міжпредметних зв’язків, залучення вчителя іншого навчального предмету. Вчителі, які викладають в одному класі, можуть об’єднати свої зусилля і скласти спільний план по формуванню цих окремих спеціальних навичок. Це зекономить час, якого вчителям-предметникам завжди не вистачає для виконання програм, і забезпечить міжпредметні зв’язки, які демонструють учням єдність і неділимість світу, спільні методи пізнання дійсності і наукового пояснення процесів та подій. Добре, якщо  такі уроки будуть заплановані для учнів всієї школи і координуються навчальною частиною.
o    Створення плану формування навичок критичного оцінювання  веб-ресурсів. 

1 комментарий: